21 mei 2018

Vrienden van

WORD SOCIAL FRIEND!

Ziet u ze wel eens rijden door de wijk, die kleine groene autootjes met HeenenWeer erop? Of staan bij de supermarkt?
Maakt uw buurman, buurvrouw, klant, vader, moeder, opa of oma gebruik van de HeenenWeer?

De HeenenWeer is een buurtinitiatief dat geheel gerund wordt door vrijwilligers. Om bewoners die geen korte afstanden kunnen lopen weer mobiel te maken. Wij doen dit met veel plezier en met hart en ziel, omdat we van mening zijn dat iedereen erbij hoort ook als je niet meer zo mobiel bent. Voorde wijk en door de wijk is ons motto. Dat betekent voor ons dat we het, samen met alle bewoners en ondernemers van de wijken De Pijp en de Rivierenbuurt, mogelijk willen maken dat we duurzaam kunnen blijven bestaan als dienst.

U kunt daarbij helpen door “Social Friend” te worden. Als vriend van de HeenenWeer legt u uw bijdrage voor meerdere jaren vast in een contract met ons. Op deze manier maakt u het mogelijk dat wij kunnen blijven rijden en ook kunnen groeien. Dit is belangrijk omdat de mobiliteit van onze doelgroep over het algemeen niet verbetert waardoor ze voor steeds meer zaken terug kunnen vallen op de HeenenWeer dienst. Zo helpt u uw mede buurtbewoners en blijven zij een sociaal zelfstandig onderdeel van hun leefomgeving.

U kunt zelf profiteren van het belastingvoordeel omdat uw gift geheel aftrekbaar is zonder eerst te hoeven voldoen aan de drempel van 1% van uw jaarinkomen. En u ziet direct resultaat van uw gift omdat u ze steeds meer ziet rijden in de Pijp/Rivierenbuurt.

Ieder jaar verzorgen we in het najaar een evenement voor onze “Social Friends” in samenwerking met de ondernemers uit onze buurt. Ook kunnen we altijd meedenken aan het inzetten van HeenenWeer voor promotionele activiteiten bijvoorbeeld tbv uw zaak, straat of winkeliersvereniging. Of als u als vriend van de HeenenWeer een sponsoractiviteit wilt organiseren onder uw netwerk zijn we ook altijd bereid daarover met u in gesprek te gaan.

Dus vraag vandaag nog het “Social Friend”formulier aan en profiteer nog dit jaar van de voordelen! Mail naar secretariaat@stichtingheenenweer.nl en we sturen het u meteen. U kunt ons ook altijd bezoeken op dinsdag in het buurtgebouw Henrick de Keijser op het Henrick de Keijserplein. Dan kunt u kennismaken met de oprichters en met onze vrijwilligers.