24 juni 2017

Voor de Wijk en door de Wijk

HeenenWeer is een buurtdienst. U kunt als ondernemer de volgende HeenenWeer mogelijk maken door hem te adopteren. Deze HeenenWeer rijdt dan door de wijk met uw logo. Zoals de Jumbo op de Stadhouderskade en Printshop De Beste op de Ceintuurbaan doen.  Ook kunt u klantenkaarten kopen zodat u uw klanten ritten kunt schenken. Wanneer u hen uitnodigt voor een bezoek aan uw winkel kunt u in uw brief dan vermelden dat ze een HeenenWeer kunnen boeken op uw kosten. Zo kunt u uw klanten in staat stellen naar u toe te komen

U kunt ons op verschillende manieren steunen.  U kunt doneren via onderstaande knop of wilt u in een persoonlijk gesprek kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen mail ons of bel ons op 06- 83 92 22 17 of 06-83 51 47 08.

Doneer

Samenwerking

HeenenWeer werkt samen met verschillende welzijnsorganisaties in de buurt. Zoals het Huis van de Wijk, De GroenGrijsbus, D'oude Raai. Verzorgt u een activiteit in de Pijp/Rivierenbuurt en denkt u dat u meer mensen kunt krijgen als ze gebracht worden? Kijk dan op de mogelijkheden van de HeenenWeer.