24 juni 2017

Voor de Wijk en door de Wijk

HeenenWeer is een buurtdienst. U kunt als ondernemer de volgende HeenenWeer mogelijk maken door hem heel of gedeeltelijk te adopteren. Deze HeenenWeer rijdt dan door de wijk met uw logo. Zoals Loogman Boekbinderij in de Sint Willibrordusstraat, de vereniging Ambachten Made in de Pijp, Printshop De Beste op de Ceintuurbaan doen en ook het RAI congrescentrum.

Maar ook als bewoner kunt u de HeenenWeer steunen door 'Social Friend' te worden. De eerste HeenenWeer auto's zijn mede mogelijk gemaakt door een grote schenking van een anonieme bewoner uit de Pijp.

U kunt ons op verschillende manieren steunen.  U kunt doneren via onderstaande knop of wilt u in een persoonlijk gesprek kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen mail ons of bel ons op 06- 24 50 30 91 of 06-83 51 47 08.

Doneer

Samenwerking

HeenenWeer werkt samen met verschillende welzijnsorganisaties in de buurt. Zoals de Huizen van de Wijk de Pijp en Rivierenbuurt, De GroenGrijsbus, D'oude Raai, Puur Zuid. Verzorgt u een activiteit in de Pijp/Rivierenbuurt en denkt u dat u meer deelnemers kunt krijgen als ze gebracht worden? Kijk dan naar de mogelijkheden van de HeenenWeer. U kunt het vervoer meenemen in uw subsidieaanvraag, zo maakt u het uw deelnemers mogelijk om naar uw activiteit te komen.

Fondsen

Dat we nu een solide basis hebben met 4 auto's en ook in deze coronatijd weer kunnen beginnen, hebben we mede te danken aan de bijdragen van verschillende fondsen. Wij danken de volgende fondsen voor het vertrouwen dat ze ons initiatief gaven:

Stichting Het R.C. Maagdenhuis

RCOAK Roomsch Catholijk Oude Armen Kantoor