DE HEENENWEER IS WEER HELEMAAL TERUG!

Vanaf februari reden we natuurlijk al met een grotere auto maar nu zijn de kleine groene elektrische canta’s ook weer terug. Nog wel met een scherm vanwege de veiligheid. En we breiden uit naar Oud Zuid! Binnenkort gaan zij ook rijden houdt onze nieuwsberichten in de gaten voor de juiste startdatum. Wilt u meer weten kunt u op de link klikken voor een filmpje van de feestelijke doorstart: https://fb.watch/7FOnuYb-vG/

We krijgen veel steun van fondsen voor diverse extra uitgaven zoals ‘coronaschermen’, ‘telefoons’, ‘het groen wrappen van de auto’ en voor een ‘nieuw boekingssysteem’. Daar zijn we heel dankbaar voor!

Maar voor het laten rijden van een HeenenWeer hebben we uw hulp nodig! De cliĆ«nten betalen een kleine bijdrage zodat meegaan en meedoen laagdrempelig blijft. Onze droom is dat we met ons allen het mogelijk maken om 1 HeenenWeer auto een jaar te laten rijden. Daarvoor hebben we een GofundMe actie opgezet. Helpt u mee? Klik op https://gofund.me/95865c1dG

Met uw bijdrage kunnen onze niet mobiele buurtbewoners weer meedoen in hun eigen leefomgeving. Wie gunt dat nu niet aan iedereen? Zeker als je in een buurt woont waar iedere 500 meter iets te doen is. Wij zetten ons met alle 35 vrijwilligers hier iedere dag met veel plezier voor in. Hoe leuk is het om deze blije gezichten mogelijk te maken. Draagt u ook uw steentje bij? Namens het hele HeenenWeer team en alle cliĆ«nten: Bedankt!