WE RIJDEN WEER!

Sinds half februari rijden we weer met onze Coronaproof auto waarin de passagier veilig achterin kan zitten met een scherm afgescheiden van de chauffeur. En in deze auto kunt u ook een begeleider meenemen, tussen de twee stoelen op de achterbank zit ook een scherm. We ontsmetten de auto en de chauffeur en de cliënt dragen een mondkapje. Zo kunnen onze buurtbewoners weer boodschappen doen, naar de Rai voor de vaccinatie of bijvoorbeeld even naar het park. Omdat er nog geen eten is in de avond rijden we alleen op werkdagen overdag van 10 tot half vijf (is de laatste rit). In het weekend rijden we op aanvraag. We zien u graag weer terug!

Deze nieuwe auto hebben we voor 1 jaar en is mogelijk gemaakt dankzij de bijdrage van verschillende fondsen, zoals o.a. het ‘RCOAK’, ‘Fonds voor Zuid’ en het ‘Postcodeloterij buurtfonds’.  We zijn deze fondsen enorm dankbaar voor het vertrouwen dat zij ons geven!