We gaan hopelijk snel van start want we worden erg gemist!

Vanwege de corona maatregelen kunnen we al sinds maart 2020 niet meer rijden. Dat betreuren we natuurlijk zeer. Daarom hebben we naar mogelijkheden gezocht om toch weer te beginnen. Omdat we snappen dat het heel belangrijk is voor onze klanten en we horen van alle kanten dat we worden gemist. Vorig jaar hebben we een nieuwe elektrische auto gevonden waar meer mensen in kunnen zodat de passagier achterin kan zitten gescheiden van de chauffeur. Zo is het corona veilig. Wel zijn er aanvullende voorwaarden die we de klanten per brief hebben laten weten.

Dit is onze nieuwe auto dankzij de bijdrage van verschillende fondsen, zoals o.a. het ‘RCOAK’, ‘Fonds voor Zuid’ en het ‘Postcodeloterij buurtfonds’, kunnen we deze auto voor 1 jaar leasen.  We zijn deze fondsen enorm dankbaar voor het vertrouwen dat zij ons geven! En al onze vrijwilligers willen ook heel graag weer rijden en boeken, daar zijn we superblij mee en trots op. We houden u op de hoogte!