Boodschappen doen met de HeenenWeer steeds meer buurtbewoners doen het!

Groente halen bij je eigen groenteman, vlees halen bij je slager of even een visje halen op de Cuyp. Het kan met de HeenenWeer en steeds meer buurtbewoners ontdekken dit.

‘Mag ik ook met jullie naar de bakker?’ vroeg een klant laatst. Ja natuurlijk, u mag overal naartoe als het maar binnen de Pijp en Rivierenbuurt is

‘Ik wil zo graag weer eens naar de visman bij de Cuyp in de 2e van der Helststraat. Daar kon ik al 3 jaar niet meer naartoe’. Mevrouw ging met de HeenenWeer en toen ze terugkwam in de auto zei ze tegen de chauffeur ‘ze konden me nog’! Ze was zo blij.

Natuurlijk kun je ook naar de supermarkt of 1 van de vele andere winkels die we hebben in onze wijken en veel klanten doen dit ook. Soms is dat echt een uitje. En wat is fijner dan gewoon zelf beslissen waar en wanneer je boodschappen doet en wat je wilt halen! Zo blijf je zelfstandig ook als je minder mobiel wordt.

Kijk ook eens op ons instagram account. Daar ziet u nog veel meer leuke foto’s van HeenenWeer uitjes.