PRIJS!

Zaterdag 10 maart was het zover. In het ING kantoor aan de Beethovenstraat kregen we te horen welke prijs we hadden gewonnen bij de actie ‘Help Nederland Vooruit’. Stichting HeenenWeer was 1 van de 5 genomineerde buurtinitiatieven in Amsterdam Zuid. Tot onze grote vreugde waren we 2e geworden met meer dan 300 stemmen! En de prijs bedroeg 3000.- euro!

Daarna meteen in onze winnende HeenenWeer naar het buurtgebouw aan het Henrick de Keijserplein waar genodigden in spanning zaten te wachten. De onthulling werd ingeleid door Theo Dohle en werd natuurlijk met luid applaus ontvangen.

We hadden dit moment meteen aangegrepen om onze nieuwe auto’s waar we sinds 1 januari mee rijden officieel aan ons over te laten dragen. Dit werd gedaan door Roland Notermans en de wethouder Zorg van Zuid Marijn van Ballegooien. Na een kort interview met Theo waarin Roland vertelde hoe hij begonnen is met de Maxmobiel (zoals onze auto’s officieel heten) en Marijn vertelde wat het belang is van het bestaan van deze dienst voor de buurt werden de auto’s onder luid getoeter overgedragen.